Garantie en Klachten
Wij doen er alles aan om onze producten in topconditie bij je te leveren. Toch kan het voorkomen dat er tijdens transport of bij gebruik iets misgaat waardoor je een beroep kunt doen op garantie.
Wettelijke garantie
Op grond van het Europese en Nederlandse recht heb je als consument recht op 2 jaar wettelijke garantie. Dit betekent dat een product moet voldoen aan wat je er als consument redelijkerwijs van mag verwachten. Indien een product binnen deze periode een gebrek vertoont dat niet door verkeerd gebruik of slijtage is veroorzaakt, dan heb je recht op kosteloos herstel of vervanging.
Deze wettelijke rechten gelden altijd en staan los van eventuele extra garanties. Wij bieden géén aparte fabrieksgarantie, omdat de wettelijke garantie al volledige bescherming biedt.
Aansprakelijkheid en meldtermijn
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt, vragen wij je dit zo snel mogelijk te melden. Voor schade of gebreken die direct bij levering zichtbaar zijn (bijvoorbeeld transportschade) verzoeken wij je dit binnen 14 dagen na ontvangst te melden. Voor andere gebreken geldt de wettelijke garantieperiode van 2 jaar.
Uitsluitingen
De garantie is niet van toepassing indien:
-
het product verkeerd is gebruikt of onjuist is onderhouden,
-
er sprake is van normale slijtage,
-
het product is beschadigd door vallen, stoten of verkeerd opladen,
-
het product is aangepast of gerepareerd door derden zonder onze toestemming.
Retourrecht (herroepingsrecht)
Bij aankopen via onze webshop heb je daarnaast het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te herroepen. Tijdens deze periode mag je het product bekijken en uitproberen zoals je dat ook in een fysieke winkel zou doen. Indien je besluit het product te retourneren, ontvang je het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug.
Meer informatie over het retourproces vind je op onze retourpagina.
Klachtenprocedure
Mocht je een klacht hebben, neem dan contact met ons op via hallo@drivv.nl. Wij doen ons best om samen tot een oplossing te komen.
Leidt dit niet tot een bevredigende uitkomst, dan kun je jouw geschil voorleggen aan Stichting WebwinkelKeur voor bemiddeling. Daarnaast kun je vanaf 15 februari 2016 als consument in de EU ook gebruikmaken van het ODR-platform (Online Dispute Resolution) van de Europese Commissie.
Bedrijfsgegevens
Drivv. B.V.
Mierloseweg 244
5707AV Helmond
Nederland
KVK: 90526899
BTW-ID: NL865347980B01
info@drivv.nl
+31 852129264